A Message To Gabrielle Moses

  दृश्य 3,277,973

JACK AND GAB

15 दिन पहले

My free ebook on anxiety, my mistakes, heart break and the truth... jackbrinkman.com
I will be answering personal questions on IG and Snapchat soon.
IG @jackbrinkman
Snap @jack_brinkman
New tik tok vm.tiktok.com/JdyJ4XQ/
btw sorry for the mid rolls but I’m trying to buy a new bike and GoPro cameras and let’s just say money hasn’t been coming in the last 4 months of not posting

टिप्पणियाँ
Cutiee Panda
Cutiee Panda 31 मिनट पहले
☹️
unicorn star
unicorn star घंटे पहले
Yall were my favorite INshow yall made me change I got picked on but yall saved me I love yall I well be here for u and here I'm not picking side.i dont know why people can pick side but the watch tall video when yall were both in it but love yall god bless you
Mopar Society
Mopar Society घंटे पहले
😓 9:10
Kawtar A
Kawtar A 3 घंटे पहले
I am done with people picking sides jack or gab there people to you know and there have a heart to and i know that i am not the only one how is on both sides
weebspoty
weebspoty 3 घंटे पहले
I said alot in the reply msges that he cheated. But i think he didn’t
Kailynn Geringer
Kailynn Geringer 3 घंटे पहले
Wait so did they break up?
Habiba Aly
Habiba Aly 4 घंटे पहले
how does everything change just like that :(
Mary Ann Reyes
Mary Ann Reyes 6 घंटे पहले
wait they broke up!!?
Its me Annie
Its me Annie 6 घंटे पहले
Why......why did u broke up😔
Gael Avila
Gael Avila 6 घंटे पहले
Don’t simp
Gael Avila
Gael Avila 6 घंटे पहले
Keep ur head up
Justin Galindo
Justin Galindo 7 घंटे पहले
I’m so confused I don’t get what happened.
casper gaming
casper gaming 7 घंटे पहले
You dont realize what somthing means to you until it's gone. Dont worry man you love her and she loves you if you do or dont get back together its going to be hard but you can push threw it man trust me I know many times but dont give up and fight.
DANAE VASSILIOU
DANAE VASSILIOU 8 घंटे पहले
I saw all the videos and still don't know why they broke up
Fly And Rat
Fly And Rat 4 घंटे पहले
He cheated
Freddy Gonzalez
Freddy Gonzalez 8 घंटे पहले
To find the star that only shines for you is not impossible just sometimes ever lasting but those who find it are ever greatful
Ziora Nwaobia
Ziora Nwaobia 8 घंटे पहले
Can i know why they broke up 🤧😣
Fly And Rat
Fly And Rat 4 घंटे पहले
He cheated
Chelsea White
Chelsea White 9 घंटे पहले
Your guy’s breakup was so heartbreaking, but I’m happy you guys are trying to move on😊
Bryan Pdna
Bryan Pdna 18 घंटे पहले
message for gab ? you probably should tell her in person
Hassan Miah
Hassan Miah 18 घंटे पहले
YEAHHH Gabriella is free, where the boys at?
Kylei Miller
Kylei Miller 19 घंटे पहले
Or even gabs brother
Kylei Miller
Kylei Miller 19 घंटे पहले
Disappointed.. go talk to sydney & maybe she will give u some advice.
Brooke Drew
Brooke Drew 21 घंटे पहले
Why u break up
Ambers World
Ambers World 21 घंटे पहले
I hate 2020
Moraltheme .
Moraltheme . 21 घंटे पहले
On the bright side u made to rices vid, I’m sorry just thought u may like to know
GarbageCPS
GarbageCPS 5 घंटे पहले
Lmao yeah I saw rice’s vid too
jmac girls
jmac girls दिन पहले
I'm still thinking he is a jerk still I can tell the way he says thing also its the vibe BTW I'm a Scorpio and that's our traits we r sadly never wrong about lies
DinoHunter56
DinoHunter56 11 घंटे पहले
I am a Scorpio too and have no idea what you're talking about
Celia Campbell
Celia Campbell दिन पहले
We love you
Matthew Baker
Matthew Baker दिन पहले
everyones talking about this and that him being sad but you know he's hurting when he wont even put the rubber duck squeak over his swear :\
Matthew Freese
Matthew Freese दिन पहले
Is the channel now gonna be called Jack and...
Ayaan Ayub
Ayaan Ayub दिन पहले
Omg please I loved watching your videos every time you posted. You used to be my favourite INshowrs. I’ll miss you 😢😢😢
Ishan Mehra
Ishan Mehra दिन पहले
Hi jack, it's good to finally see you talking and expressing yourself to your audience, (to us) Your one of the funniest, coolest, outgoing and happiest ppl I've ever seen. Your presence and aura is amazing it's different, it's something special!!!! I'm sure you must have made huge mistakes and you've lost everything but stay strong!!!!! The never forget the real JACK we all know, super funny, making everyone laugh, doing stupid things and just enjoying yourself. But you can learn from your mistakes and become a better person now change yourself for the better!!!! This is like your warning and maybe you'll become a new changed and even better person after this
Slightly Okay
Slightly Okay दिन पहले
I don’t know who you are or how I got here but keep your head up brothers
Bro Modz
Bro Modz दिन पहले
its al fake he never cheated i got to the bottom of it Spam the comments so he sees this its all fake me and a friend stayed up all night to get to the bottom of this rn its 8am pls like & subscribe to my channel for me to post about there channel what we did!!!
Christeena Alphonsa
Christeena Alphonsa दिन पहले
The way he talks about her.. *im crying*
Victoria Parks
Victoria Parks दिन पहले
This makes me sad and heartbroken. This reminds me of the pain I had with break ups. 😭😰😭😰😭😨😭😰😨😭😰
Reece Thomason
Reece Thomason दिन पहले
i’m confused did jack cheat on gab or did gab cheat on jack or just what happend
jade blight
jade blight 2 दिन पहले
I promise you everyone of your fans will always be with you and gab, we will watch you guys on different channels waiting for you guys to possibly get back together, if you dont thats ok we will always respect both of you no matter what, your fans love you guys soooooo much💗
Bianca Bacon
Bianca Bacon 2 दिन पहले
you can tell he really loves her by the way he talks. I feel so bad for both of them, and it makes me sad that people are hating on Jack or Gab right now when it's already hard enough as it is to go through a breakup
Stephanie Fleshman
Stephanie Fleshman 2 दिन पहले
He’s going way into detail, he’s repeating some thing, his breathing is changing, he keeps pausing. Every time he speaks he doesn’t look at the camera he looks everywhere else. He’s either sitting too still or he’s moving his head to the sides a lot. He’s taking breaks like he’s going to cry but his voice isn’t breaking like it does when you try to fight off the tears. These are signs of lying.
DinoHunter56
DinoHunter56 11 घंटे पहले
What is he lying about? Him loving Gab? Gab being good in school? Him speaking about how he and Gab grew up together? Him talking about how Gab always took care of him and had the ability to keep him calm?
ROSIE MITCHEL
ROSIE MITCHEL 22 घंटे पहले
Okay councillor, go to sleep now.
Victoria Barral
Victoria Barral 2 दिन पहले
I find it interesting how Gabrielle did so many promotions and seemed so happy on insta and INshow after the breakup and then a few months later, all of a sudden she’s crying here eyes out. And then Jack was going through crazy anxiety and depression and not posting for months, and now decides to reappear. It’s so sad. But I pray for them and I hope they will atleast become civil and each of them apologizes for the mistakes they both made.
Sandra Fuschino
Sandra Fuschino 2 दिन पहले
that’s what happens when you think your better/smarter than everyone else. Your 21 and think your experience like your 41, your a little baby that needs to grow up. Be good to people and things will change
Avah Kinsella
Avah Kinsella 2 दिन पहले
Wait I'm so sorry I haven't watched you guys in a while and saw this video, is this fr? I've never really seen you like this but if it is real I'm so sorry for both of you
ItsTiTan 219
ItsTiTan 219 2 दिन पहले
Relationship are not to be thrown out and get a new one but to fix.
WZ H3RB
WZ H3RB 2 दिन पहले
Jack are y’all still gonna be friends and are y’all gonna talk still or no?
Ava W
Ava W 2 दिन पहले
it’s literally the notebook. y’all will find each other again. it’s not over i know it
Lucas B
Lucas B 2 दिन पहले
It makes it worst when you read the description
niduoe stre
niduoe stre 2 दिन पहले
Nice looking?
No Sweat
No Sweat 2 दिन पहले
Ugh I want to cry 😶😓😫
Samuel Smith
Samuel Smith 2 दिन पहले
I hope things work out because yall made me happy and I want you guys to be happy
jade s
jade s 2 दिन पहले
Why did they break up please reply someone
jade s
jade s 2 दिन पहले
@tailsmaster 7 that's her friends tho not him and her
tailsmaster 7
tailsmaster 7 2 दिन पहले
Gabs friends are trying to say he was abusing her
Mr Luke
Mr Luke 2 दिन पहले
i.....i feel you man i lost the girl i have been dating for years and then she....... died man and i hope you turn out better then i did bro i hope your okay
niduoe stre
niduoe stre 2 दिन पहले
if I'd ever break up with my boyfriend, I hope he'd be speaking about me like you did. Ofc I don't want to break up, but it's just that Jack really talks so sweet abt her. He's lovely
Biyanka
Biyanka 2 दिन पहले
Nate and karissa broke up and now this :(💔😔
Luke Emmett
Luke Emmett 2 दिन पहले
For any of you who didn't get to see the Sydney Forsyth vid... here ya go inshow.info/watch/-yjZznR2-uE/vidiyo.html
Escape Reality
Escape Reality 2 दिन पहले
The first major breakup is the worst. But bro as a 29 year old dude that's been through an INSANE breakup.. Time will heal it all, you guys will talk again, Mark my words.. I know it hurts, stay strong brother, it will get better.. It'll all make sense.. Everything happens for a reason that is a fact
bofooit gojo
bofooit gojo 2 दिन पहले
know themselves as their own people outside of their relationship with each other
Scarlett Stenon
Scarlett Stenon 3 दिन पहले
What happened
25Ella P
25Ella P 3 दिन पहले
You guys were so cute together 🥺
Lilly Aceves
Lilly Aceves 3 दिन पहले
if you see this i miss you
Alexandra Mendez
Alexandra Mendez 3 दिन पहले
when he corrected “its awesome” to “it was awesome” oooo got me 😪
bofooit gojo
bofooit gojo 2 दिन पहले
please tell me I’m not the only one crying while watching this!! 😭
Brilliant Mashilo
Brilliant Mashilo 3 दिन पहले
Shame we have all been there. But the important thing is WE MOVE!
Heidi West
Heidi West 3 दिन पहले
y'all I started to cry alot please get back together with Gab y'all are a cute couple
Desmon Kuehn
Desmon Kuehn 3 दिन पहले
I lost my girl about a month ago and I really dont know what I did she was everything to me she just said its not working I tried tho I seriously gave her everything jackie is her name now as im sitting typing this long message im almost im tears and drinking a big bottle of modelo it hurts I feel your pain jack I really do
Mahnoor Faisal
Mahnoor Faisal 3 दिन पहले
Hey guys, please show some love and support to Gabrielle Moses!! Subscribe to her channel!
Vivian Pennington
Vivian Pennington 3 दिन पहले
Stop acting like a damn child and grow up.
Lol Hoi
Lol Hoi 3 दिन पहले
if I'd ever break up with my boyfriend, I hope he'd be speaking about me like you did. Ofc I don't want to break up, but it's just that Jack really talks so sweet abt her. He's lovely
Jennifer Amady
Jennifer Amady 3 दिन पहले
What happened to the funny,weird,humorous and sarcastic, jack?.......
Mobile Gamez
Mobile Gamez 3 दिन पहले
The worst part is that there anniversary is coming up soon
elissar bahrii
elissar bahrii 3 दिन पहले
Omgggg why y'all broke up my heart smashed 🥺
Christine Geldenhuys
Christine Geldenhuys 3 दिन पहले
Jack, im so emotional noww, im so sorry for you
Serena Lee
Serena Lee 3 दिन पहले
Me thinking 2019 was the worst year of my life Me rethinking 2020 being HELL
Little Debbie
Little Debbie 3 दिन पहले
Funny ass shit I ever watched 😂🤣 post more like this thanks for not telling us how y’all broke up btw I thought this was a tampon commercial for your heavy days 😂😂
curlybee
curlybee 3 दिन पहले
jack you’re literally the sweetest omg i’m crying
Sydney Owens
Sydney Owens 3 दिन पहले
please tell me I’m not the only one crying while watching this!! 😭
Lizzie Williams
Lizzie Williams 3 दिन पहले
I feel like I’m going through this break up....
Savannah Shaw
Savannah Shaw 3 दिन पहले
Can y’all get back together please y’all are soulmates
Kate Williams
Kate Williams 3 दिन पहले
i’m crying
Karlien Fourie
Karlien Fourie 3 दिन पहले
As much as I wish this to be fake/clickbait. I honestly don’t think it is and it breaks my heart.
Cambri Casey
Cambri Casey 3 दिन पहले
Why did they even break up? Like if gab trusts him then she wouldn’t believed he cheated so this is dumb
Kevin Hsu
Kevin Hsu 12 घंटे पहले
In my opinion, I think she wanted out of the relationship, and used that as an excuse to make clean getaway, this is just my opinion and not based on facts.
Danielle Robinson
Danielle Robinson 3 दिन पहले
Wait what do we do for the book?
VENØM
VENØM 3 दिन पहले
i hate how someone would create fake text messages to break relationship like what kind of fucked up you have to be.
vera nuijten
vera nuijten 3 दिन पहले
because off this i was thinking about loosing my everything and started crying. its fucking hard but with time and love it will get better hold on
Exposing My Cheating Texts with My Ex, Ex Girlfriend
10:45
My Friends Draw My Makeup Looks!
15:27
James Charles
दृश्य 6M
We Broke Up
06:30
Josh Richards
दृश्य 7M
Girlfriends React To Things Guys DO But WON’T Admit..
15:47
6 Trump Supporters vs 1 Secret Hater
10:14
Jubilee
दृश्य 7M
My Little Sister Walked In On Us... (Story Time)
20:26
JACK AND GAB
दृश्य 2.5M
My Response
15:33
JACK AND GAB
दृश्य 291K
I’m Sorry
09:04
JACK AND GAB
दृश्य 1.9M
Convincing My Boyfriend I Never Existed..
14:32
The Diem Family
दृश्य 559K